lördag, oktober 08, 2005

Debut

Okej. Det här är min bloggdebut, eller i alla fall nästan.

För tio år sedan (damn, i'm old!) hade jag en så kallad nätdagbok, där jag på ett intressant och tankeväckande sätt reflekterade över livet som bitter gymnasist i småstaden. Tyckte jag då. Jag kan tyvärr inte kontrollera sanningshalten, eftersom all text är borta. Portalen är nedlagt sen länge, hemsidan raderad på grund av långvarig inaktivitet och några utkast eller utskrifter har såklart aldrig funnits.

Antagligen såg det ut ungefär så här:

N är helt jävla dum i huvet. Idag fick jag stanna kvar efter lektionen, och hon frågade hur jag mådde. Kan hon lämna mig i fred med sin amatörpsykologi?

Skitsvårt att skaffa sprit igår. Fick köpa hemmagjort vin av M:s mamma. Smakade bara saft. Blev skitfull. Spydde rosa på skorna medan S:s äckliga kompis försökte ragga upp mig.

Jag saknar det inte alls.